Friday, August 13, 2010

Updating Blog

mood: sleepy, tired
location:
activity: watching tv & currently updating blog

Ya ALLAH, lamenya aku dah tak update blog aku nie. Last time aku update bende nie pown thn lalu. 2010, ni la pertama kali ak update untuk tahun ini. Actually,mmg xde mood nak update dah blog nie. Tapi di sebabkan seseorang aku aktifkan blik.hahahaha... Hari ni dah genap 2 hari umat islam bpuasa dan tidak lambat sekiranya aku mengucapkan selamat berpuasa kepada semua orang yang berpuasa tidak kiralah islam atau pun tidak... :-)

Kali nie aku nak cerita ttg latest movie yang aku tengok kat pawagam.
Sorilah aku nie kaki wayang ckit.hahahaha...... Last week(8/08), aku ngan kazen aku gi tgk wayang...Mls cter lg.hahaha.tgk jela details bwh...

Tarikh; 08/08/2010
Tempat; GSc Signature Garden
Movie; The last Airbender


yang bestnya ttg aritu 1st tym untuk aku tgk kat gold glass...hahahahaha
Blh tdo lg.siap ada pelayan...hahahha



No comments: